0
0
0

Термос

Закінчується
Закінчується
Термос

Термос

Коли ми стоїмо перед альтернативою – замовивши для компанії друк на термосах оптом, або, скажімо, вкластися в більш дорогі види реклами, можна привести кілька аргументів на користь першого варіанту. Чому? Все просто:
  • Реклама на ТБ або радіо – досить ризикований спосіб заявити про себе. Адже комусь вона може і не сподобатися. Це задоволення з важко прогнозованим результатом. Зараз ринок досить розвинений і старовинні способи ТВ-реклами (на зразок нескінченного повторення одного і того ж) можуть принести прямо протилежний результат. Ризикуємо отримати негативний образ компанії і відторгнення пропонованих Вами товарів або послуг просто «з принципу». І це може дорого обійтися.
  • Термос з лого - це дуже доступний за ціною спосіб періодично ненав'язливо нагадувати клієнту про свою компанію. Тобто, маємо в активі важливий плюс-низька ціна.
  • Термос потрібен практично всім. Це корисний подарунок-хто ж відмовиться від чашечки гарячої кави або чаю?
  • Ми створюємо образ, і він зобов'язаний бути позитивним. Неякісна продукція створить погану репутацію для компанії. Якісна ж, навпаки, буде підсвідомо створювати образ надійної організації, з якою можна і потрібно мати справу.

Добре, коли є вибір

До слова, в нашому онлайн-магазині є чималий вибір як моделей термосів, так і кольорів. Та й способи нанесення напису або логотипу теж різні – є і лазерне гравіювання, є і шовкографія. Хоча купити оптом брендовані Термоси можна і не заглиблюючись в подробиці технологічних процесів, відзначимо все ж, що шовкографія є просунутою і технологічною різновидом трафаретного друку. І, хоча вона застосовується з давніх часів, саме зараз цей спосіб нанесення доведений до досконалості. Єдиний недолік цього виду друку-складна підготовка і чимале використання фарби, але це, як то кажуть, наші проблеми - ми зробимо для Вас якісну друк на термосі, яка буде радувати погляд. Важливим плюсом шовкографії є велика товщина шару барвника-це дає стійкість до зовнішніх впливів. Важко перерахувати всі галузі промисловості, де вона застосовується. Лазерне гравірування ж в корені відрізняється від шовкографії. Головним її корисним властивістю є стійкість-вона не змиється і не зітреться, адже це, по суті, випалювання на матеріалі будь-якого малюнка за допомогою лазера. Єдине, варто враховувати, що при такому вигляді нанесення ми не можемо вибирати колір – він залежить тільки від властивостей матеріалу, на який наноситься логотип або напис.

Що ж це таке – термос брендований?

Рецепт простий-вибираєте модель термоса, вказуєте кількість, вибираєте колір і вид нанесення (коли можливо), а також вказуєте, що повинно бути на ньому зображено. Весь. Індивідуальний стиль вашої організації став більш... індивідуальним.

Для чого все це

Отже, очевидно, що якісні термоси з принтом стануть новим кроком у згуртуванні вашого колективу, а також у створенні позитивного образу компанії у клієнтів, як наявних, так і потенційних.